Granatäppelkvarg

Imorse åt jag Lindahls Kvarg med smak av granatäpple, så god! Lindahls har ju förövrigt en massa nya smaker på sin kvarg. Jag har hunnit testa alla faktiskt, och min favorit är helt klart vaniljkvargen utan tillsatt socker. Dock blir jag inte mätt på en sådan liten (150g) så jag äter alltid två, haha. 

Om ni skulle vilja kan jag göra en recension på alla kvargsmaker här på bloggen?

Tillbaka till min frukost imorse! Jag blandade Granatäppelkvargen med hallon och toppade med honung, rostade, hackade mandlar och hackade fikon. Magiskt. Till detta drack jag citronvatten och Zoegas Mollbergs blandning. 




/Joppi

Kommentarer:

1 Shari:

skriven

Granatäppelkvarg lät fantastiskt gott, skulle verkligen uppskatta en recension av alla nya smaker! ☺

Svar: Det var det verkligen! :) då ska jag göra en recension inom kort😃
Frukostfavoriter

Kommentera här: