Studentvecka

Hejsan hörrni. Jag måste be om ursäkt för min katastrofala uppdatering föregående vecka, faktum är att jag har tagit studenten(!) och inte haft tid att blogga om dagarna. Dessutom har jag inte haft något vettigt att ladda upp, det har blivit lite ostrukturerat vad gäller frukosten helt enkelt.

MEN, nu är jag tillbaka igen och nu blir det riktiga frukostinlägg igen! 

Idag började jag dagen med gröt. Insåg när jag tog första tuggan hur mycket jag har saknat det bara under en vecka, haha. Gröten kokade jag av 1,5 dl havregryn, 3 dl vatten, 1 mosad banan, vaniljpulver, kanel och lite salt. Den toppades sedan med jordnötssmör utblandat med lite mjölk samt frusna hallon. 
Till hela kalaset åt jag ett kokt ägg och drack en kopp äppelpajte från Friggs, magiskt gott. 







Kommentera här: