Nutella surprise

Idag kom min fina vän Elin på frukostdejt! Riktigt trevligt och riktigt gott, en perfekt start på dagen och på veckan. Hon flyttar snart till Umeå och pluggar, så detta blev en slags avskedsmåltid. 
 
Jag bjöd, precis som igår, på nutellamugcake, men denna gång med en liten tvist! Jag la nämligen av den hemgjorda nutella i mitten av kakan också, en succé. Alltså samma recept som igår (klicka på länken ovanför) fast jag hällde på hälften av smeten i koppen, sedan lite nutella innan jag hällde på resten av smeten. 
 
Till detta drack vi kaffe, isvatten och en vattenmelonsmoothie. Den blev så lyckad, törstsläckande och god! Sedan vid sidan av åt vi lite mer vattenmelon, kiwi och banan. 
 
Vattenmelonsmoothie:
 
•vattenmelonbitar 
•päron 
•frysta hallon
 
Mixa tills det är en slät smoothie, rätt så tunn! Tillsätt is om du vill ha den mer isig.
 









Kommentera här: