Grekisk yoghurt

Gårdagens experiment är tyvärr inte färdigt ännu.. Det visade sig att det behövde lite mer tid än jag trodde, så håll ut! Inom en snart framtiden ska ni få se på resultatet. 

Till dagens frukost. Jag blev nyligen inspirerad av en hos vän som åt grekisk yoghurt och la upp en underbar bild på instagram, det såg så himla gott ut! Så nu kände jag att det var dags att testa det här till frukost, och jag kan lova att det var precis lika gott som jag hade förväntat mig! 

Jag toppade min grekiska yoghurt med hallon, nöt och mandelmix, kokoschips och flytande honung. Perfekt. 

Till yoghurten drack jag varmt citronvatten och kaffe. Nu är jag redo för en lååång arbetsdag! 






/Joppi

Kommentarer:

1 Marja - Baka Sockerfritt:

skriven

Visst är det gott med grekisk (eller turkisk) yoghurt! Älskar att ringa honung på...

Svar: Det är magiskt! Honungen bryter av det syrliga perfekt :)
None None

Kommentera här: