USA New York

Hejsan, det var ett par dagar sedan nu! Jag har varit på resande fot påväg till USA och språkresa i New Yok, därför har jag varit frånvarande. Men nu är vi på plats och har hunnit komma till rätta, så jag tänkte visa er lite hur frukostarna har sett ut de senaste dagarna!

På Arlanda hotellby tidigt i söndags

Första dagen på campus, frukosten var riktigt god, det här kan jag leva med i 3 veckor.. Hehe :) 

Dagens frukost, testade en bagel för första gången, I approve!! 

Hörs snart igen!! 






Kommentarer:

1 Josse:

skriven

Underbart att se att ni får ordentligt med frulle! Så avis på att ni får serverad frulle i 3 veckor! Men de är ni värd..

2 Mamma:

skriven

Härligt 👍 underbart👍 jag är också avundsjuk att få serverad frukost i 3 veckor. Njut allt vad ni kan😀

Kommentera här: