Gästblogg - Paulúns Supergröt Blåbär & hallon

Den här gången blir det ett gästinlägg från Sofia, Joppigus har nämligen bett mig att skriva om min frukost och självklart kan jag det!

 

Dagen till ära blev det gröt, Paulúns Supergröt Blåbär & hallon för att vara exakt. Gröten serverades med mjölk och som sedan toppades med lite frysta blåbär och hallon. Riktigt gott, väldigt enkelt och går fruktansvärt snabbt att göra, helt klart flipp. Till detta blev det en fräääsch apelsin-och granatäpplesmoothie. En riktigt bra start på en söndag!

 

Apelsin-och granatäpplesmoothie, 1 portion:

  • 1 apelsin
  • 1 granatäpple
Superenkel smoothie som ger en härlig energikick. Man ska bara pressa apelsinen, blanda den med granatäpplet och mixa sedan ihop dem. Jag silade smoothien också eftersom jag inte vill dricka kärnorna, men det är ju en smaksak! Enjoy
 
 
/Qvarn

Kommentera här: